WAAROM EEN KWALITEITSMANAGEMENTSYSTEEM


  • geeft vertrouwen aan (potentiële) klanten dat uw bedrijf goed wordt bestuurd.
  • Om als bedrijf een professionaliseringsslag te maken
  • Verbetering van de structuur en continuïteit
  • Verbetering van kwaliteit en productiviteit.
  • Helpt u te voldoen aan de eisen en wensen van de klant.
  • Verhogen van de klanttevredenheid.
  • Om marktaandeel te vergroten.
  • Onderscheiden t.o.v. de concurrent.

Bij veel bedrijven heeft ISO nog steeds het imago dat het gaat om een kwaliteitssysteem welke een papieren rompslomp met zich mee brengt, wat in het verleden ook het geval was. Bij de invoering van de ISO 9001-2008 en daarna de 2015 serie normen is men hier duidelijk vanaf gestapt. De nadruk ligt op het vastleggen van "uw" kwaliteitsmanagementsysteem, hiermee geeft de ISO u veel vrijheid hoe u uw organisatie wilt besturen en structureren, het systeem mag niet leiden tot overmatige bureaucratie of ten koste gaan van de flexibiliteit. Bent u geïnteresseerd neem dan telefonisch of per mail contact op met ondergetekende voor een vrijblijvende gesprek om de mogelijkheden die er ongetwijfeld zullen zijn te bespreken.

Webdesign door: KEVIN BOKDAM